Vaše spokojenost je naše vizitka
" Nakupují asi 4 roky. Asi tak 10 objednávek a vždy spokojenost. Různé ryby, hovězí a párkrát to sous vide. Španělský ptáček sous vide byl naprosto excelentní. "
" Už nějaký rok nakupuji ryby výhradně u Bonfood. Před lety na FB byla reklama a následná diskuze, kde Bondood psal, že kdo nemá rád ryby, tak je pro něj ideální mahi-mahi. I já jsem si negativně přisadil na této diskuzi. Nicméně jsem si objednal a je to naprostá pecka. Následně jsem se na diskuzi Bonfoodu omluvil a od té doby jsem asi 5let jejich věrným zákazníkem. Každý se může mýlit. Přeji Bonfoodu spoustu spokojených zákazníků, děláte to dobře. "
" Skvělý shop, ochota a vstřícnost, která je dnes vzácná. Ceny přiměřené, oceňuji občasné slevy. Jediná nevýhoda - chybí nabídka půl kg balení. "
Odběr bulletinu
Spojování objednávek
Bylo by možné přidat do mé objednávky další zboží? Právě přišla akce e-mailem a chci ji využít. Přišlo nové zboží o které mám zájem? A nebudu platit dvakrát poštovné?
Tak podobné dotazy odteď budou minulostí. Spustili jsme „spojování objednávek“, novou funkci, která potěší 99 % z vás. Tato funkce je k dispozici pouze pro registrované zákazníky.
Spojování objednávek v praxi aneb jak na to
- Nejdříve se přihlaste. Kromě toho, že budete moci spojovat objednávky, začnete sbírat body ve věrnostním programu.
- Přidejte si do košíku libovolné zboží a košík si otevřete. Pokud máte v košíku dosud nevyexpedovanou objednávku, nabídne vám e-shop možnost propojení nového nákupu se stávajícím.
Jsou pouze dvě podmínky, které je nutné pro propojení objednávek splnit – před nákupem se musíte přihlásit a poslední propojený nákup musí být dokončený nejpozději dva dny před dnem expedice. Příklad pro názornost? Pokud k vám pojedeme ve čtvrtek, můžete přidat poslední zboží nejpozději v úterý do půlnoci. Pokud vás zavážíme v pátek, je pro vás posledním dnem středa. A tak to platí pro všechny dny.