7 + 1 důvodů proč nakupovat u nás
1. Certifikovaný výrobce s tradicí
Již přes 20 let máme vlastní výrobnu pro zpracování ryb a masa v Havlíčkově Brodě.
2. Recenze zákazníků na www.heureka.cz
98 % zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.
3. Přímo od výrobce až k Vám
Zboží dodáváme domů nebo do práce na každé místo v republice.
4. Garance prémiové kvality
Osobně vyrábíme spolu se zaměstnanci každý produkt – garantujeme špičkovou kvalitu u všech výrobků.
Ryby jsou mraženy přímo na moři (v případě faremně chovaných bezprostředně po vylovení).
5. Nabídka zboží, kde si každý najde své
Mražené ryby – zmražené čerstvé s přirozenou chutí a vůni moře
Hovězí, vepřové a kuřecí maso
Paštiky a konzervy – podle receptur starých mistrů
Zmrzliny – poctivé zmrzliny podle italských receptur, gelato a sorbet
6. Hovězí TOP kvality
Hovězí maso necháváme vyzrát minimálně 21 dní.
Jasně rozlišujeme maso z dovozu a z českých farem.
Hovězí označené jako české pochází z naší farmy na Vysočině, kde je skot celoročně venku.
7 + 1. A konečně
Vše, co vyrábíme, vyrábíme rádi a s láskou.
Štítky
Odběr bulletinu
Spojování objednávek
Bylo by možné přidat do mé objednávky další zboží? Právě přišla akce e-mailem a chci ji využít. Přišlo nové zboží o které mám zájem? A nebudu platit dvakrát poštovné?
Tak podobné dotazy odteď budou minulostí. Spustili jsme „spojování objednávek“, novou funkci, která potěší 99 % z vás. Tato funkce je k dispozici pouze pro registrované zákazníky.
Spojování objednávek v praxi aneb jak na to
- Nejdříve se přihlaste. Kromě toho, že budete moci spojovat objednávky, začnete sbírat body ve věrnostním programu.
- Přidejte si do košíku libovolné zboží a košík si otevřete. Pokud máte v košíku dosud nevyexpedovanou objednávku, nabídne vám e-shop možnost propojení nového nákupu se stávajícím.
Jsou pouze dvě podmínky, které je nutné pro propojení objednávek splnit – před nákupem se musíte přihlásit a poslední propojený nákup musí být dokončený nejpozději dva dny před dnem expedice. Příklad pro názornost? Pokud k vám pojedeme ve čtvrtek, můžete přidat poslední zboží nejpozději v úterý do půlnoci. Pokud vás zavážíme v pátek, je pro vás posledním dnem středa. A tak to platí pro všechny dny.