732 927 653, 722 498 454
Zadejte Vaše PSČ a zobrazí se Vám možnosti dopravy:

Ověřte si možnosti dopravy pro Vaši adresu, vložte své PSČ do zeleného rámečku v horní části stránky!

Doprava

Největší a nejdůležitější změny proběhly v systému dopravy. Přestali jsme vám posílat zásilky kurýrní službou a vozíme Vám je sami. Vozíme je buď v mrazírenských autech nebo  i v osobních, kde využíváme stejného systému chladících boxů a suchého ledu, jako když jsme zboží posílali kurýrem. Pokud vám tedy přiveze zásilku osobní auto, neděste se, během transportu je udržovaná suchým ledem na teplotě - 40°C a méně.

Proč jsme změnili způsob dopravy?

Důvodem změny byly vysoké náklady na kurýrní přepravu, v ceně musel být započítán box a velké množství suchého ledu na každou zásilku.
Proto byla dříve doprava zdarma až od dvou tisíc korun.
Nyní je doprava zdarma od 3000 Kč, u dodávek pod 3000 Kč účtujeme 150 Kč dopravné.

V jakém balení vaši zásilku obdržíte?

Zboží nyní nedostáváte automaticky v chladících  boxech, ale objednávka je v zatavené igelitové tašce, takže je nutno umístit ji do mrazáku.
Pokud si ale objednáváte do kanceláře, nezoufejte, můžete si objednat dodávku s boxem tak, jak jste byli zvyklí. Stačí totiž v košíku zaškrtnout pole Objednat zálohovaný mrazící box. Za ten sice zaplatíte 242 Kč vratnou zálohu, ale jen jednou - při další objednávce nám ho buď vrátíte (v košíku pak stačí zaškrtnout pole Vrátit zálohovaný mrazící box), nebo ho vyměníte za nový. 

Je výhodné nám vrátit nezálohovaný mrazící box?

Rozhodně! Za každý, který máte doma a byl v ceně dodávky, vám vrátíme 50 Kč. V košíku pouze zaškrtněte pole Vrátit nezálohovaný box, uveďte počet boxů a peníze se vám odečtou rovnou z objednávky.

 

Kdy vám bude zboží doručeno?

Dříve jste si objednávali zboží a čekali na zprávu, kdy vám ho doručíme. Stávalo se, že večer vám přišla zpráva, že další den obdržíte zásilku, a vy jste ale měli už svůj program a museli jste ho kvůli nám překopávat. Vzhledem k povaze našeho zboží totiž není možné v případě vaší nepřítomnosti nechat (ani) zaplacené zboží někde za dveřmi apod.
Proto si dnes objednáváte na určité datum, které se vám automaticky nabídne v košíku. Pro většinu republiky, s výjimkou Prahy a Brna, se vám nabídne jeden závozový den v týdnu. Uzávěrka pro tento  den je v 8.00 hod předchozího dne. To znamená, že v 8,01 hod se vám nabídne závoz až pro další týden.

 

Že je toho hodně?

Víme, ale snažíme se vám poskytnout opravdu co nejlepší služby, abyste si mohli objednávat za co nejmenší částku s dopravou zdarma, abyste dostali zboží opravdu čerstvé, abyste věděli, kdy ho dostanete, aby se náklady na dopravu udržely v rozumné výši a přitom jste si mohli objednat i v nejmenší obci v republice.

 

Věříme, že vás změny potěšily a uvítáte je.